Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

tirsdag 8. mars 2011

Lilla!

Til de som er halvblinde... dette er JUKSEPELS fra kid...
Jenter vet hva de vil ha. Og godt er det. Snuppeline har selv valgt garnet, hun ville ha lilla, og likte denne fargen her spesielt godt. Tante ville ha en liten variasjon på to rette og to vrange, så da ble det en enkel flettevrangbord. Den virker faktisk hakket stødigere enn den vanlige vrangborden, men jeg tror nok gutta jeg strikker til synes den blir litt vel feminin.

Dette er vel dagen da vi skal feire kvinnen? gratulerer med dagen, alle jenter som er innom og leser. Dere får hjelpe meg å hilse til de andre... Og jeg må jo si at jeg synes det er deilig å se at jenter igjen kan være jenter, og ikke må late som de er gutter for å bli tatt alvorlig?

Har funnet en ultrafeminin sokk som jeg kunne tenke meg å strikke etterhvert, men jeg er redd den blir lite slitesterk... Vi får se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar