Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

lørdag 2. mars 2013

Tiden strekke ikke bestandig til!

Jeg skulle så gjerne vært ute og gått tur med kameraet i dag, og lagt ut noen fine bilder. Men slik ble det ikke. Isteden får jeg kose meg med boka "Katakombens Hemmelighet" av Tom Egeland i kveld. Ei ungdomsbok av det lett kriminelle slaget. Lettlest og lærerik. Ellers håper jeg også å komme meg gjennom "Menneskets Natur" av Jørgen Brekke snart, og jeg venter i spenning på "Marco-effekten" av Jussi Adler-Olsen. Joda, det er helt greit å være bibliofil og jobbe i bokhandel!

Litt farlig blir det kanskje også, for jeg har lyst til å lese alt. Jeg vil helst kjenne hver eneste tittel i hyllene våre, og det lar seg vel ganske enkelt ikke gjennomføre. Men for øyeblikket skal jeg kombiner jobb og privatliv en smule, og forberede meg på å selge påskekrim!

Ha en flott helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar