Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

onsdag 9. november 2011

Aldri mer?

sokker i "Delight", farge nummer  09. 
Tror kanskje jeg har sagt aldri mer tidligere. Og jeg gjør gjerne samme tabbe både tre og fire ganger, uten å ta spesielt stor lærdom av dette. Denne gangen har jeg lovet bort et par tynne ullsokker. Deilig med tynne sokker, joda. Men det tar jo en halv evighet å bli klar. Tålmodighet er som kjent en dyd, og den er jeg ikke i besittelse av til vanlig. Resultatet ble likevel artig nok. Strikket i Delight. Vakre farger i garnet, men som sagt, for tynt for meg. Har en del igjen av det, og vurderer å strikke med dobbel tråd neste gang.

I tillegg når garnet er såpass tynt, så er det vrient å få til en fast og fin vrangbord. Denne fletteborden er litt mer stødig enn to rette og to vrange, men tar desto lenger tid å gjøre ferdig. Men fine, joda, det synes jeg de ble :)... for bedre inntrykk av fargen: Klikk HER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar