Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

torsdag 21. juli 2011

Hjemme igjen :)

Da har jeg akkurat kommet hjem fra fire deilige uker på Kreta. Tiden har blitt brukt til sightseeing, bading, litt sol, faktor 30, prat med hyggelige mennesker, god mat og vakker natur. Litt god drikke ble det også, men Jeg var som vanlig veldig måteholden.

Det kommer bilder de nærmeste dagene. Vurderer å lage en egen fane til dette besøket. Mange fine ting å oppleve på den øya, men som vanlig, så går tiden så mye fortere enn man tror på forhånd. Selv etter fire uker fikk jeg bare gjort knapt halvparten av hva jeg trodde på forhånd. Det er så mye man vil se, men så er det vel også en litt ubevisst tanke at om man ikke gjør alt nå, så må man tilbake og oppleve resten en annen gang. Litt som å glemme igjen noe for å ha en unnskyldning for å stikke innom senere.

Nå sitter jeg her, da. Gyllen i huden, blondere i håret, noen euro fattigere, og massevis av energi og glede rikere. Begynner å føle meg litt leken igjen, og det er jammen alt for lenge siden sist. Lurer på hva de har i den appelsinjuicen på incontro... kan da umulig være bare c-vitaminer som gjør at gleden spretter i årene ;)

Ha en flott kveld. Nå skal jeg forsøke å legge inn bilder på maskina og se litt på disse. Velge ut noen som jeg vil dele :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar