Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

tirsdag 27. september 2011

Strikke, tenke, planlegge, gå tur...

Joda, jeg koser meg masse om dagen. Har den luksusen at jeg kan tenke litt på hva jeg vil gjøre, og forsøker å planlegge framtiden. Det er så mye jeg vil forsøke! Akkurat nå strikker jeg atter en gang sokker. Bilde kommer til lørdag, jeg liker ikke å legge ut bilder av gaver før de skal gis til mottakerne.

Ellers er prosjekt "mer fysisk aktivitet" i gang for fullt. Prøver å snike inn litt mosjon her og der, går litt lenger for å komme til bussen, går kortere avstander istedenfor å vente. Trener litt på spenst, og går en tur i ny og ne i hyggelig selskap.

Det store spørsmålet: "hva skal jeg bli når jeg blir stor" har ikke noe fastsatt svar enda... men først skal jeg prøve å bli mindre ;)

Ha en fantastisk dag alle sammen. Nå må jeg tilbake til strikkepinnene. Håper å bli ferdig med denne sokken i løpet av formiddagen i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar