Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

fredag 9. desember 2011

Det nærmer seg jul...

og da er det vanlig å sende julekort. Jeg er en notorisk dårlig kort- og brevskriver, men å lage kortene virket som en god idè i dag. Spesielt når jeg var innom ny hobbybutikk i Tønsberg. Utrolig mye fint til scrapping der, og hundrelappene sitter fort litt løst. Brukte selvfølgelig alt for mye penger, men EN ting er i alle fall sikkert når det gjelder meg og hobbyprodukter; de er i bruk. Antakelig blir dette noe bortimot verdens dyreste julekort, men det blåser jeg en lang marsj i. Jeg har det moro når jeg lager, mottakeren får et litt mer personlig kort, og alle er glade. Inkludert butikken.

Bilder dukker nok opp etterhvert som jeg har fått laget noen kort. Fargene er et par dype rødtoner, litt perlehvitt og gull. Gleder meg masse. :)
Ha en strålende aften.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar