Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

lørdag 10. desember 2011

Julekort...


Her er de første kortene jeg har laget i år. Jeg koser meg som bare det, og håper at folk liker dem. Materialene jeg bruker er kartong i tre forskjellige farger, klar stempelpute, embossingpulver i gull, små maljer og små splittbinders. Jeg bruker også litt hatteslør i gull for å få litt tekstur. Jeg bruker også litt slikt lim på rull, veldig greit å jobbe med, og man trenger ikke mye av det når man forsterker med maljer.

Av utstyr bruker jeg papirkutter, stempler, varmluftpistol for embossingpulveret og verktøy for å lage hull samt sette fast maljer. Jeg lager bølgepappen selv av vanlig kartong i ønsket farge. Til dette bruker jeg et eget verktøy. Kjekt å ha, koster faktisk ikke all verden for en liten en, og gir fin kontrast i materialer.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar