Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

mandag 3. desember 2012

Prosjekt gaver!

Desember er måneden da de fleste av oss skal gi noen gaver. Jeg er intet unntak. De fleste som kjenner meg blir ikke overrasket over å høre at jeg lager noen av dem selv. Så her er det en salig miks om dagen, hjemmelaget og kjøpt, om hverandre :)

Selvfølgelig kan jeg ikke vise fram alt før jul, da er det noen som får ødelagt spenninga si, men nå holder jeg på med gave til noen som ikke mistenker noe som helst, og ja, det er en hals jeg strikker på nå. I tjukt og deilig NEPAL fra Garnstudio.com. Nydelig, lettstrikket og varm kvalitet. Holder godt og er raskt å arbeide med. Det er også tilbud på dette garnet ut desember, så løp og kjøp!

Løshals, blir ferdig i løpet av kvelden.
Mønster og farge egner seg godt også til  menn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar