Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

torsdag 7. april 2011

Kill your darlings...

jada, jeg siterer trollmor grovt her. Trollsmed har lært meg uttrykket "kill your darlings", og går løs på glassperler og porselen med slegga. Her har jeg strikket et skjerf i pompom-garn. et artig garn å arbeide med, og i utgangspunktet tenkte jeg å strikke flere remser og sette sammen til et pledd. Jeg fant fort ut at dette blir litt vel kraftig med teknikken som ble beskrevet i oppskriften, og har kommet fram til en metode som gir et litt lettere pledd som er litt mer luftig. Derfor skal dette skjerfet snart rekkes opp, for å lage et nytt produkt. En fordel er det jo med garn framfor porselen, det kan resirkuleres mye enklere :)

Skjerfet ble forsåvidt bra, men ikke noe jeg kommer til å bruke, jeg er alt for glad i ull på vinteren... Likevel, det er utrolig mykt, og når jeg strikker på en litt annen måte, så blir det smidig og lunt også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar