Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

onsdag 8. juni 2011

Akvarium

Nyoppsatt akvarium. Vet ikke helt hva jeg skal ha oppi :)
En annen interesse jeg har, er akvarium. Har vært tørrlagt en stund, men falt for fristelsen til å begynne så smått igjen. Har satt opp denne 54-literen i bokhylla mi. Ikke spesielt spennende enda, men regner med at det vil gro seg litt til i det. Imponerende startpakke, den der. Ikke ofte det faktisk er satt reflektor i startpakker, og eheim pumpe. Jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal putte i dette karet.

Lurer litt på om det skal være et karantenekar, for det skal settes opp et større kar her etterhvert. Og, om jeg er like heldig med ancistrus denne gangen som jeg var sist, så kan jeg trenge litt plass til å sette yngel etterhvert ;). Ellers er det moro å bare ha et sted som man kan la planter vokse seg litt større, før de skal plasseres i hovedkar. Mange muligheter. Kanskje en siamesisk kampfisk? Kanskje noen reker? Det er knallgøy med akvarium, og det er så mye å velge mellom, at jeg strengt tatt trenger et slott dersom jeg skal ha plass til alt jeg ønsker meg. Hmmmm... da er framtisdsutsiktene klare, jeg må bli kronprinsesse i et eller annet land.... Tror MULIGENS kongefamilien i det eventuelle landet ville satt kaffen i halsen...

Ha en strålende kveld. Her skal planlegges :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar