Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

onsdag 8. juni 2011

hagen og litt til...

Tja, jeg har gått ut av facebook. Har brukt alt for mye tid der inne, så det er greit å redusere en smule. Håper noen finner bloggen til tross for at jeg ikke er der...

Har vært en tur ute i hagen i dag, slått litt kanter og skal ut og rake litt senere. Men fant ut at egentlig er jeg ganske stolt av stemorsblomstene mine som jeg har i krukkene. Særlig den med små blomster er et syn om dagen, så jeg får jo dele et bilde...

Ellers går dagene sin rolige gang. Noen småplaner her og der, nedtelling til ferie, og ser fram til en hyggelig helg sammen med venner. Kanskje skaffe ei flaske vin eller to til vennefesten til helga, og i alle fall finne på noe godt å ta med å spise.

Og, sist, men ikke minst, jeg lurer på hva jeg skal bli når jeg blir stor. Vel, tilbake til hagearbeidet. Riva venter :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar