Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

mandag 9. mai 2011

Den som leter

Han skal finne, heter det i en klok bok. Spørsmålet er jo bare HVA man finner. I dag var jeg på jakt etter en hammer, den leker fremdeles gjemsel med meg, til gjengjeld fant jeg batteriladeren til kameraet mitt, så i løpet av noen timer nå, bør det være en mulighet for å ta litt nye bilder.

Bordet til uteplassen min er skrubbet, nå står det i sola og tørker. senere skal jeg pusse det ned, og olje det. Med litt flaks, blir det fint. Har jeg IKKE flaks, så får jeg satse på å kjøpe meg en duk på kid som kan skjule de verste skavankene.

Ellers har jeg plantet i dag. Har satt noen margeritter og stemor. Kanskje ikke så veldig spennende, men jeg er nå glad i disse blomstene, og så har jeg hengt opp en ampel med villa de Paris. Fordelen med ampler er jo at sneglene må ha skikkelig tålmodighet før de når dem.

Jeg begynner faktisk å få litt farge i ansiktet igjen. Deilig med vår :)

Ha en nydelig dag videre. Skal prøve å slenge inn et bilde eller to senere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar