Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

søndag 8. januar 2012

materialvalg...

som de fleste andre har jeg en masse saker liggende som aldri blir brukt. Vurderer sterkt å lage noe av disse tingene, litt morsommere enn å kaste alt før man har prøvd. Neste prosjekt? Tja, kanskje jeg skal prøve å hekle noe av den julerøde gavehyssingen som har knekt spole? jeg blir antakelig gal av å få tukkel i den snora før neste jul, så jeg kan jo like godt prøve å bruke det til noe. Dette blir neppe særlig behagelig å bære, så kanskje rett og slett hekle små juletrekuler?

Jeg får ta nåla fatt, og prøve meg, men først skal jeg en tur på museum og sende noen jobbsøknader :)

2 kommentarer:

  1. Kanskje en kropps-skrubb...??? ;) Eller en duk...?

    SvarSlett
  2. det blir nok for tøft for huden min, i alle fall. Akkurat nå er det bare testing, men kanskje et lite nett...

    SvarSlett