Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

tirsdag 24. januar 2012

Sukkersøtt og diabetes...

Sukkersjokket har inntatt kroppen...
Da har jeg strikket den tredje sukkersøte sokken på noen få dager, og ettersom man fort kan få overdose av sukker, så gikk jeg litt lei på slutten. Fargene er da så delikate, men jeg liker bedre litt mer sprelske sokker selv. Må derfor ta litt pause før jeg gjør ferdig det andre paret, og lurer på å ta fram garnet i oransje og turkis isteden... Joda, det blir sikkert bra.

Så, her er bilde av sokk nummer TRE. Nummer to er nesten identisk med sokk nummer en, så det er et par, og jeg gidder ikke poste så mye likt. Denne sokken skiller seg litt ut ved at jeg har brukt vanlig "to rett og to vrang" vrangbord. Raskt, praktisk og enkelt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar