Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

søndag 22. januar 2012

Pastellfarger!

Sart og delikat...
Alt jeg ikke er selv ;)
Joda, stort sett bruker jeg mettede, sterke farger. Men noen liker jo faktisk bedre de duse, sarte fargene da, så her er litt for dem.

Vet ikke helt hvorfor jeg foretrekker de sterke fargene. Kanskje fordi jeg blir helt borte i sarte pasteller selv, eller kanskje fordi jeg føler et skikkelig energikick av røde, orange, lilla, grønne og blå toner. Egentlig spiller det liten rolle. Regnbuen av farger er til for å brukes, uansett hva man trives best med. Det er jo derfor vi har fått valgene!

Jeg pleier å strikke denne fletteborden på ensfargede sokker, for det kan bli litt mye rot med skarpe farger og flettet vrangbord samtidig. Synes ikke det gjør noe på disse duse tonene her. Så, resultatet er klart. Deilig garn å strikke av. Ikke alt for dyrt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar