Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

torsdag 19. januar 2012

Varme tær...

Jeg har en pappa som alltid fryser på beina. Så da får jeg vel være en god datter, og strikke noen gode og varme sokker til ham. Han er forøvrig en fantastisk pappa, så det er veldig hyggelig å kunne gjøre noe slikt tilbake.

Men EN ting er med slike fedre, de er LITT mer konservative i fargesmaken enn meg, så da får det bli noe trygt. Grå sokker går til det meste. Liker faktisk veldig godt den mellomgrå fargen der, fin å kombinere med det meste annet. Lysegrå tå ble det fordi jeg hadde et mellomgrått nøste for lite... Litt moro må man jo ha det.

Har forresten kjøpt nytt garn i dag. Av alle ting pastellfargede. Det er ikke så ofte dere ser her på bloggen. Veldig sarte og delikate farger, i motsetning til de mettede fargene jeg vanligvis bruker. For meg er farger en kilde til energi, mens andre liker det mer dempet. Godt vi er forskjellige.

Forresten driver jeg og leiter etter jobb om dagen. Det blir mindre tid til strikking, så da blir det litt sjeldnere innlegg. Likevel, innimellom kommer det litt.

Ha en fantastisk kveld, og ønsker dere en riktig god helg!

Pappa har to føtter, så jeg får vel strikke en til... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar