Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

tirsdag 4. oktober 2011

Bruk av restegarn...

Den siste tiden har jeg forsøkt å la restegarn komme til heder og verdighet. Det har blitt noen flotte sitteunderlag, men nå vurderer jeg sterkt å gjøre noe helt annet. Jeg har rett og slett lyst til å strikke trekk til pynteputer. Det er mange vakre oppskrifter der ute, men jeg begynner å bli lei av å følge mønster. Det første jeg vil lage, er i to nyanser av lilla, grått, og litt gull. Mulig jeg putter inn litt ekstra rosa, bare for moro skyld. Fordelen med putetrekk er at man kan leke med litt forskjellige teksturer og kvaliteter. Gleder meg til å prøve. De kommer IKKE til å bli symetriske, til det er jeg for ustrukturert om dagen. Lurer litt på hvor mye garn som går til ei pute, men har rikelig hjemme, så det ordner seg.

Ellers har jeg et nytt sitteunderlag i vaskemaskina til toving, og et som henger til tørk på baderomsdøra mi. Bilder kommer litt senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar