Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

mandag 3. oktober 2011

Det kreative (?) kaos...

jaja, ikke før har jeg blogget at jeg ikke finner igjen kameraet mitt, så dukker det opp likevel. Da fikk jeg tatt et par bilder, og lagt inn bilde av et av de siste prosjektene mine.




Sjalet var bursdagspresang til venninne. Strikket i faerytale, fra "Du Store Alpakka", sitteunderlagene er strikket i restegarn. Det artige med å tove, er at du vet aldri hva som skjer i maskina. Det ene sitteunderlaget ble strikket i det jeg trodde var to identiske farger, rødt og blått, men den ene rødfargen tovet litt annerledes enn den andre, og så stor blir forskjellen. Morsomt, egentlig. Greit til sitteunderlag som ikke skal være så veldig stilrent, men viser bare hvor viktig det er å passe på innfargingsnumre dersom dere skal bruke garn til et større prosjekt, som genser eller sjal... Det siste lille bildet, er en liten skjønnhet av en stemorsblomst som dukket opp i singelen på kanten av uteplassen min. Den har sådd seg selv, og fargene er fantastiske :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar