Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

torsdag 13. oktober 2011

Moro med votter!

ok, så har jeg begynt å strikke votter også. Har gjort det tidligere, den gangen jeg var ung og fager og skulle bruke opp restegarn. Det er faktisk en veldig bra løsning. Har man litt for lite til sokker, så blir det utmerkede votter. I tillegg får jeg brukt garn som ikke er direkte egnet til sokker, vottene trenger jo ikke helt den samme slitestyrken. Så lenge garnet ikke tover for mye, så bør det være bra.

Har fått overført en del bilder til den nye maskina mi i dag. Dessverre ingen nye, for når jeg skulle ut og ta bilder, var kameraet tomt for strøm. Nå ligger batteriet til lading, og jeg regner med at jeg i det minste får et bilde eller tre klart i kveld.

Og, så er det en liten filleting til. Jeg tror jeg blir med votter som jeg er med sokker, ikke så moro å strikke to identiske, så det får bli litt forskjellig form for pynt på dem. Gleder meg forresten til å strikke sikker med perlebrettekant nå. Tror det blir å strikke i to deler, og så plukke opp masker, men ikke godt å si på forhånd. Gleder meg, uansett :)... må bare få vott nummer to klar først!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar