Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

onsdag 12. oktober 2011

en kreativ helg...

Modemet mitt gikk føyken på fredag ettermiddag, og dermed har jeg hatt litt ekstra tid til andre aktiviteter i løpet av helga. Nå gjenstår det bare å få tatt noen bilder og legge til her. Litt sent i kveld å få tatt gode bilder, i tillegg er jeg på ny maskin, så jeg trenger en liten kortleser som jeg kan koble til denne her, for å få overført bildene mine. Det ble noen sitteunderlag og to par sokker. Litt fornøyd med den produksjonen. Har vært flink jente og brukt opp en masse restegarn, men kjøpte litt nytt strømpegarn i dag, og noen perler som jeg vil strikke inn. Blir spennende å se hvordan resultatet blir.

Håper på litt billedlig oppdatering i morgen. Ha en strålende keld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar