Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

fredag 25. februar 2011

en smule egoisme :)

Fargen er nok litt mer dempet i virkeligheten.
Tja, den er kanskje ikke av de aller verste, men jeg har merket i det siste at det har blitt en del sokker til andre. Så, nå var det på tide at jeg fikk et par til meg selv også. Jeg merker meg at tempoet stort sett ligger på rundt en sokk daglig. Det bør gi omtrent tre og et halvt par i uka. Blir vel litt mindre når jeg begynner å jobbe litt igjen.

Denne sokken er også i Hot Sock Power. Det går faktisk utrolig raskt å strikke med dette garnet. Det er tvunnet såpass fast, at man ikke får med seg bare halve garnet av gangen. Det er et garn man kan strikke med uten å sitte å nistirre på hver maske man gjør. Slikt er deilig.

Ellers får jeg vel til å strikke sokk nummer to også. Det er alltid greit å ha to varme føtter, og ikke bare EN varm fot. Hvor mange par sokker trenger jeg egentlig? Tror kanskje det bare begrenser seg av hvor lenge jeg synes det er moro å strikke dem. Fordelen med å strikke på denne måten er at det kan gjøres samtidig som man prater med andre, eller ser på tv.

Fargen ble nok ikke HELT god, men bra nok ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar