Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

torsdag 17. februar 2011

fargerik !

Tja, om jeg ikke er en kløpper i å fargelegge meg selv, så kan i det minste sokkene være litt fargerike. Jeg orker ikke triste farger for tiden. Må liksom ha noe som muntrer litt opp. Dette garnet fant jeg på "To Små Nøster" i går i Farmandstredet. Falt pladask. Fantastiske farger, mange forskjellige varianter å velge mellom. Det er ikke et spesielt rimelig garn, og produsert i Tyskland. Det heter Hot Socks Power, og er av 25 prosent polyamid og 75 prosent ull. Veldig godt å strikke av.

Som vanlig strikker jeg sokker veldig fast. Synes de holder seg penere da, og lenger.

Til de som måtte lure, jeg får IKKE penger for å si hva jeg har brukt... ;). Butikkene vet ikke engang om at jeg nevner dem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar