Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

onsdag 16. februar 2011

Sokker enda en gang.

Tja, nå er det fjerde paret i boks. Strikket etter samme metode som de andre. Vrangborden strikker jeg nedover foten fordi jeg synes sokkene sitter bedre på den måten. Hælen er ganske enkel og raskt strikket. Nå sitter den i hodet. Litt greit akkurat det.

Ellers skal jeg strikke to par til med sokker, før jeg antakelig prøver på noe annet. Har stort sett det jeg trenger av skjerf, luer og sjal, så hva det neste blir, aner jeg ikke. Jeg er glad for forslag.

2 kommentarer:

  1. Ja - her går det unna, gitt...

    Jeg strikket også vrangborden ned over foten tidligere, men - jeg kom frem til at det ikke hadde den effekten jeg trodde det hadde, og har sluttet med deg :)

    Men - smaken er som baken... ;)

    SvarSlett
  2. hmmmm... får prøve, da... og se hva jeg synes ;)

    SvarSlett