Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

tirsdag 22. februar 2011

Til gutta...

Litt tøffere farger denne gangen.
Ja, må vel bare innse at fargevalget den siste stunden har vært preget av det mer feminine. Så, til dere gutta, det finnes fint garn til dere også. Det trenger ikke bare være mørkeblått eller svart. Her er endelig sokkene til en sjarmerende herre klare.

Nok en gang er det Hot Sock Power jeg bruker. Flott garn å strikke sokker av. Ganske tykt, så de egner seg ikke i småsko, men du verden så deilig i gummistøvler!

Nå har jeg strikket seks par sokker i år, så det er vel på tide å variere mønsteret litt. Greit at jeg har brukt mange forskjellige farger, men framgangsmåten har vært dønn lik, bortsett fra et par som ikke hadde vrangbord over foten. Likevel er det litt begrenset hvor mye man kan leke med frangangsmåten og fremdeles få en behagelig og varm sokk som sitter godt. Vi får se hva vi finner på. Har ikke fått skaffet perler som er egnet for strikking enda, så det prosjektet får vente litt. Det dukker nok opp før eller senere, i mellomtida kan jeg jo kose meg med noe av alt det fantastiske garnet jeg har her hjemme. Det er som å være fem år og se på et bord fylt med sjokolader og seigmenn.

Ha en fantastisk dag. De av dere som måtte få denne lille oppdateringen med dere ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar