Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

mandag 21. februar 2011

Trendy???

Ja, litt morsomt er det jo å lese at det er supertrendy med ullundertøy. For ikke å snakke om at jeg gleder meg ved tanken på å daffe rundt i stillongs med god samvittighet og samtidig kunne føle meg fin. Ullundertøy er noe av det deiligste som er oppfunnet!

Så på siden til Moods Of Norway i dag, og der har de jo utrolig mange flotte strikka strømper. Ok, nå er kanskje ikke mine sokker laget av anerkjente designere, men de fungerer, og jeg synes faktisk det er litt småartig å ha laget selv også. Det er vel kanskje ikke så kreativt å strikke tjue par av dem, men hva gjør vel det? Det er artig, praktisk, behagelig og varmt.

et lite utvalg av garnnøstene mine :-)
Så, jeg bryr meg vel kanskje ikke så mye om det er trendy eller ikke, jeg er glad i å strikke og hekle. Så enkelt.

Lurer forresten litt på hvor mange garnnøster som skal til før man kan betrakte det som hamstring. Jeg tror jeg kan holde meg varm på beina i noen år framover, og så er det jo så deilig med alle de flotte og vakre fargene som finnes i garn. Jeg blir glad av å se på ei kiste full av nøster, kan ikke noe for det. Og når jeg åpner en slik kiste og ser alle fargene, får jeg fingerkløe med en gang. Dersom jeg bare har to-tre nøster tilgjengelig blir jeg helt satt ut og får ikke gjort noe som helst.

Heldigvis trenger ikke garn være så fryktelig dyrt. De rimeligste raggegarnene som jeg har koster kr 8 per nøste, og fungerer helt flott til tjukke sokker. Så, for tjue kroner har jeg underholdning i to dager, og får et par sokker. Ikke dårlig butikk det, vel?

Ha en strålende kveld, alle sammen. Den blå-grå-grønn-brune guttesokken føler seg ensom, og jeg prøver å få ferdig en kompis til den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar