Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

torsdag 24. februar 2011

ferdig med "vikingsokker"

Sjal i Silk Mohair. Skal prøve å ta et bedre bilde senere.
Sokkene av viking sportsragg ble ferdige i dag. For en gangs skyld glemte jeg å ta bilder, og sokkene er allerede avlevert til en fornøyd mottaker. Er som vanlig spent på hvordan de holder seg. Synes det er litt morsomt å vite hva jeg kan vente av de forskjellige garntypene jeg velger.

Ellers er det jo VM på TV. Litt artig å ha det selskapet. Som de fleste andre nordmenn synes jeg det er morsomt når vi gjør det godt. Og det er litt artig å følge med nå som det er inne i Oslo. Ellers kan vel neppe jeg beskyldes for å være den som ser mest på sportssendinger.

Nå har jeg akkurat startet med et par sokker til meg selv igjen. Denne gangen i den samme Hot Sock Power som jeg har brukt tidligere til barn. Veldig spent på hvordan jeg liker dette garnet selv når de blir ferdige. Jeg er veldig fornøyd med labbetuss-sokkene som jeg strikket tidligere. Og det var jo et svært så rimelig garn.

Jeg er nok litt rar, når jeg skal ut og gå på vinteren, og skal ha på meg store støvler, synes jeg ofte kjøpesokker er best. De sitter godt på foten. Men når jeg kommer hjem igjen, og skal slappe av inne, da synes jeg hjemmestrikka er aller best. Spesielt om man er litt småkald på tærne når man vil sove. Da blir kjøpesokkene for stramme å ha på seg. Så, om du spør meg om jeg vil ha kjøpesokker eller strikka sokker, svarer jeg som Ole Brumm. "Ja takk, begge deler". :)

Kjøpesokker eller strikka sokker. Det viktigste er å være god og varm på føttene. Reduser strømregninga, kjøp gode sokker ;)

2 kommentarer:

  1. thanks. it is actually very comfortable. only weighs a little more than 100 grams, and it is BIG...

    SvarSlett