Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

søndag 20. februar 2011

fargerik 2

Ja, så ble endelig sokkene ferdig. Garnet jeg brukte var fantastisk. Nevnte det tidligere "Hot Socks Power". Utrolig godt å strikke av. Ble fast og fint, og har mange utrolige fargekombinasjoner. Skal nok bruke dette garnet mer, selv om det ikke er noe rimelig garn vi snakker om her. Når man finner et garn som er godt å strikke av, gir pent resultat og som har flotte farger, da spiller plutselig prisen en litt mindre rolle.

Ellers får jeg vel bake noen boller i ettermiddag. Har invitert pappa på noen i kveld. Kan bli hyggelig med litt besøk igjen. Først må det ryddes litt, og jeg må nok være husmor en liten stund. Er jo alltid hyggelig om gjestene er i stand til å lokalisere gulvet...

Forsøkte å ta bilder ute i snøen, det ble bare noen mørke flekker, så det ble innendørs, med blitz. Så får heller utendørsfotograferingen vente litt. Lenge siden jeg har tatt mange bilder nå, så er litt ute av trening. I tillegg er det for meg et helt nytt kamera. Selv om de fleste kompaktkameraer fungerer nokså likt, så blir det som med en komfyr, du må bli kjent med dem.

Jaja, husvask venter. får begynne med kjøkkenet...

Ha en strålende søndag, alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar