Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

mandag 21. februar 2011

Nye farger

Endelig en sokk for en gutt :)


Jeg synes det har vært litt overflod av sukkertøyfarger her i det siste, så da måtte jeg finne på noe nytt. Håper denne sokken faller i smak hos en pode. Fremdeles det samme Hot Sock Power-garnet. utrolig lettstrikket, går kjapt å strikke en sokk.

Nå er jeg litt spent på hvordan garnbutikken "min" har blitt. Den har byttet lokaler. Nyåpning i dag. Gleder meg til å se den. "To Små Nøster" har altså flyttet til et lokale utenfor kremmerhuset. Ved siden av Apoteket Hvalen, mot Farmandtorvet. Ønsker dem lykke til i nye lokaler, og kommer nok snart innom for å se.

Anbefaler flere å stikke innom. Det er en butikk med god service, hyggelig betjening, og folk som kan hjelpe til med det meste. Før fikk man garn mange steder i Tønsberg, nå er det svært få spesialbutikker igjen. Vi må gjøre vårt beste for å bevare disse. De sitter på en fagkunnskap som de gjerne deler, og som man svært vanskelig kan få via internett og nettbutikker.

Ok, dette høers ut som en salgsannonse. Men jeg synes faktisk at små, gode bedrifter, som yter service, fortjener omtale. Vi har så lett for å spre det når det er noe negativt å si, og så glemmer vi alt det hyggelige fordi det liksom er en selvfølge.

Håper mange tar turen innom butikken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar