Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

torsdag 10. mars 2011

bambuspinner

Bambuspinner er utrolig behagelig å strikke med. De føles varme i hendene, er lette, og sklir ikke ut av maskene. Ulempa er at de tynne pinnene kan knekke ganske lett, derfor bruker jeg både bambus og stål når jeg strikker. Det jeg prøver å unngå, er plastpinner. Disse synes jeg blir trå å jobbe med. Men folk er forskjellige. Det som er viktig er at du finner et redskap som du synes er godt selv. Den ideelle pinnen ville være varm å holde i som bambus, vanskelig å knekke som stål og selvfølgelig ha en glatt overflate, som ikke sklir... kravstor jeg? neeeeida ;)

Ellers vurderer jeg å strikke noen votter snart, selv om sesongen for votter er kortere enn for ullsokker. Eventuelt skal jeg prøve å hekle noen sokker, men mangler riktig størrelse på nåla akkurat nå. Lurer på hvor den har blitt av...

Ellers trenger jeg vel også noen solide sitteunderlag snart. Har jo gitt bort de fleste...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar