Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

torsdag 3. mars 2011

har vært lat i dag

bare strikket en halv sokk.... til gjengjeld skal jeg på korøvelse om en snau time, så det går vel opp i opp. Prøver meg på flettet vrangbord på noen sokker som ei snuppe skal ha med på leirskole. Der trengs mange sokker, og de skal jo være fine å se på også.

Ellers fikk jeg, etter lang ventetid, endelig beskjed om at garantisaken på TV'n min er ferdigbehandlet. Skal inn og hente ny TV i morgen. Skal bli hyggelig å få noe skikkelig å se på igjen. Fikk tilbud om en Panasonic, som skulle være bedre enn den jeg hadde fra før. I alle fall bedre spesifikasjoner.

Til slutt, et lite sitat igjen fra Oscar Wilde...

            "Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months".

Ha en strålende aften. Den som strikker, synder ikke :)                                                                     

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar