Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

lørdag 26. mars 2011

VÅR!

Og slik ser det ut bak leiligheten min i dag. :)
Å kalle meg våryr i år, er nok litt overdrevet. Men når man våkner og ser ut av vinduet, og DETTE er synet som møter en, da er det lov å glede seg over at våren er her. Bildet er bokstavelig talt tatt fra stuedøra. Bare åpnet på vidt gap og knipset ut, mens jeg enda hadde på meg serken. Det er deilig når våren fester taket, når snøen forsvinner, og når man ser en så knallblå himmel som vi har her i dag :).

Om litt skal jeg vel ut for å hakke is i inngangspartiet. Begynte i går, men det er tungt for armene, så må ta det litt i doser.

Ha en strålende dag, alle sammen! La gleden over helg og fint vær snike seg litt inn i kroppen, og om ikke været er helt med der dere bor, så finn en god kopp te og nyt varmen i hjemmet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar