Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

torsdag 17. mars 2011

Ryddedag...

Får være litt husmor i dag, og rydde litt. Garnnøster må sorteres, bøker settes på plass, og det må vaskes gulver. Og så er det vel på tide å begynne på det lenge forsømte soverommet...

Jaja, ikke alle oppgaver er like artige, men de fleste er viktige, så da er det vel bare å rulle opp ermene, ta på skautet, og sette i gang. Den blå hortensiaen jeg kjøpte på tirsdag, er stadig flottere i fargen, så den skal jeg ta bilde av, og erstatte bakgrunnen her. Blå hortensia har for meg en symbolsk verdi. Og den er jo litt mer dempet enn den knall-orange-svarte bakgrunnen jeg har nå :)

Vi får se når blomsten er på sitt vakreste. Jeg får finne fram kamera og leke litt igjen :)
Ha en flott dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar