Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

mandag 14. mars 2011

Bruke opp garn...

Som dere sikkert har forstått i det siste, så sitter jeg med et aldri så lite overskudd av garn. Dette har i de siste dagene blitt til et heklet sjal i ymse farger, og nå fant jeg noen nydelige aplakka-nøster i grønt i en pose her, med matchende kid-silk, så da får vi strikke et sjal også. Det blir utrolig mykt. Strikker på litt grove pinner. Dette skal være litt struktur, ikke pent og veldig stramt. Det skal være mykt nok til å tulle seg inn i, og det skal kunne strekkes i alle retninger. Fant en framgangsmåte som er veldig grei. Det blir igjen et veldig enkelt sjal, rett og slett fordi jeg har en del andre som krever litt mer oppmerksomhet.

Det er jo alltid ok å få brukt opp litt, om ikke annet, så har man da mye bedre samvittighet ved neste garnkjøp ;)

Og så; kveldens Oscar Wilde... "Jeg har sluttet å lese bøker. De får meg til å tenke på noe annet enn meg selv".

2 kommentarer:

  1. ja, ville ikke ha bakgrunn fra en annen. Vet jeg ikke er ekspertfotograf, men vil at denne sida først og fremst skal være min :)

    Den er litt intens, denne her, så må få tatt noen andre bilder snart, som kan ligge der... Har tenkt å ha en blå hortensia.

    SvarSlett