Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger

torsdag 17. mars 2011

Ny bakgrunn og ny tittel...

Den gamle tittelen var litt vel krevende. Man kan ikke klare å være like kreativ bestandig. Jeg har også fått tatt et bilde av en blå hortensia, som tidligere lovet, og lagt som bakgrunn. Den er litt mindre intens enn den gamle bakgrunnen med orange rose ;)

Ellers har jeg vært på korøvelse i dag, og det passet greit å synge en bønn av St. Patrick, ettersom det jo er dagen hans. Irer verden over feirer, og det er visstnok lov å klype alle som ikke har på seg noe grønt. Jo, jeg HAR blitt kløpet i dag, heldigvis var vedkommende i godt humør, så det gjorde ikke spesielt vondt ;)

Jeg har begynt å strikke kjole i dag, ikke til meg, men til ei lita tulle. Gammelrosa mellert... nydelig farge fra "Du store alpakka". Garnet heter "FIN" og er en nydelig blanding av alpakka og silke. vakker glans, og fantastisk mykt. Det beste ER godt nok ;)

Og, til slutt i dag, litt mer Oscar Wilde: "One should either be a work of art, or wear a work of art."

Dette bør vel appellere til kunstnerene her i verden ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar